قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

افزایش نرخ بازشدن ایمیل در ایمیل مارکتینگ

افزایش نرخ بازشدن ایمیل در ایمیل مارکتینگ

افزایش نرخ بازشدن ایمیل در ایمیل مارکتینگ
اگر میخواهید ایمیل مارکتینگ شکست خورده ای نداشته باشید باید
نرخ باز شدن ایمیل تان را افزایش دهید .
در این مقاله شما با انجام و رعایت  موارد گفته شده میتوانید نرخ باز شدن ایمیل تان را تا ۵۰درصد افزایش دهید .

عنوان ها مهم ترین رکن در ایمیل مارکتینگ هستند .که نقش بسزایی در افزایش نرخ بازشدن ایمیل دارد.
عنوان ها  در ایمیل  مارکتینگ هستند که کاربر  ها را را ترغیب میکنند.ایمیل را باز کنند یا نه ؟

از اعداد خاص در عنوان ایمیل تان استفاده  کنید تا کاربران را شگفت زده کنید.
مثال :۸ اشتباه  ای که کارمندان شرکت  های ایرانی انجام میدهند؟
در این مثال عدد ۸  کاربر را خیلی شگفت زده میکند و به فکر وا میدارد که این ۸اشتباه چی  هستند .و ایمیل را باز میکند .
جملات سوالی هم که دوپاسخ دارند کاربر را به شک و تردید  میندازید و ایمیل را باز میکند .

مثال :آیا شما هم هر روز صبح خسته هستید ؟
کاربر بعداز خواندن این سوال پاسخ اش در ذهنش اش نقش میبنندو اگر جواب بله باشد . خیلی دوست دارد بداند که چه راه هایی رو باید انجام دهد تا خستگی اش  بر طرف شود.و در صورتی که پاسخ سوال بالا نه  باشد . بازم هم خیلی دوست دارد بداند چرا افرادی که هر روز صبح  بیدار میشود خسته هستند .

ویدئو یا فیلم نیز این روز ها بازار داغ  جهت یادگیری دارند .
مثال :دانلود فیلم ۲۴دقیقه ای اموزش شنا
در این مثال ابتدا زمان فیلم را به کاربر اعلام میکنیم تا  اگر مشغله های کاری اش زیاد است .متوجه بشود که دیدن این فیلم وقتی از او نمیگیرد.و پیشنهاد عالی است که در ۲۴دقیقه شنا یاد بگیرد .
اگر کسب وکار انلاین و شخصی دارید استفاده از نام شخصی خودتان خیلی خوب است و کاری را انجام میدهید که  کاربر با شما بیشتر اشنا شود .

مثال:۳ نکته از امیدکریمی
در این عنوان کاربر ابتدا فک میکند که امید کریمی کی هست ؟
اگر میشناسد  امیدکریمی را که ایمیل را باز میکنند.
اگر هم نمیشناسد حس کنکاوی به  کاربر دست میدهد و  دوست دارد بداند امیدکریمی کیست و ایا با این سه نکته میشود شخصیت امیدکریمی را تشخیص داد یا نه ؟

 

قرض اعتبار از کسب و کار های بزرگ یا انسان های بزرگ نیز میتواند افزایش چشمگیری در باز شدن ایمیل تان داشته باشد .
مثال:دکوراسیونتان را مانند گوگل کنید .
باز هم در اینجا دو  سوال برای کاربر پیش می اید .
۱- ایا گوگل دکوراسیون دارد مگه ؟
۲- حالا دکوراسیون گوگل چه شکلی است ؟
وقتی این دوسوال در ذهن کاربر ایجاد میشود .حس کنجکاوی به کاربر دست میدهد و ایمیل را باز  میکند.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
All rights reserved © Company Name, 2014